Dijitalin yeni normal olduğu bir dünyada iş yapma şekilleri köklü biçimde değişiyor. Bilgi çağında gittikçe artan ve baş edilmesi imkânsızlaşan bilgi dalgası karşısında tüketicileri etkileşime ikna etmek zorlaşıyor.
Bu webinar’da silikon vadisi yaklaşımı olarak da bilinen (ürün yerine) müşteri geliştirme yaklaşımı ve Yalın Yeni Girişim (Lean Startup) metodolojileri incelenecektir. Dijital bir iş fikrinin ilk fikir anından itibaren her aşamada doğrulatarak nasıl geliştirileceği, olası riskleri asgariye indirecek şekilde iş fikrinin nasıl hayata geçirileceği anlatılacaktır.
Eğitimde anlatılacak ileri analitik yöntemlerle yeni bir iş fikrinin ötesinde mevcut iş süreçlerinde de satış tüneli optimizasyonu ve talep oluşturma deneylerinin nasıl yapılacağı paylaşılacaktır. Webinar’da ayrıca pazarlama otomasyonu modüllerinde dijital pazarlama takım çantasındaki yetkinliklerle maksimum verim elde edilmesi için takip edilmesi gereken yöntemler paylaşılacaktır.
Çevrimiçi ve canlı olarak Zoom platformu üzerinden 29 Haziran Salı günü 14:00-15:30 saatleri arasında gerçekleştirilecek webinarda İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletme Fakültesi akademisyenlerinden Doç. Dr. Adnan Veysel Ertemel konuşmacı olarak yer alacaktır.
Dijital Pazarlamada Silikon Vadisi Yaklaşımı
Webinarı Konu Başlıkları
Dijital Pazarlamada Silikon Vadisi Yaklaşımı
- Yalın Yaklaşımla İş Fikrine Dair Temel Hipotezlerin Test Edilmesi
- Yap-Ölç-Öğren Döngüsünün Hızlı Şekilde Tasarımı
- Minimum Çalışır Ürün (MVP) Tasarımı
- Talep Oluşturma Deneyleri Tasarlamak
Dijital Pazarlamada İleri Analitik Araçlar
- Satış Tüneli Optimizasyonu
- Satış tünelinin adım adım tasarımı
- Pazarlama otomasyonu
- Müşteri Yaşam Boyu Değeri (CLV) Maksimizasyonu
Fiyatlandırma
Dijital Pazarlamada Silikon Vadisi Yaklaşımı
Ücretsiz
Ödeme planları mevcut