Ne Kadar Dijitalsin?

Ne Kadar Dijitalsin?

Haberler

Dijital Pazarlamada İlk Adım Doğru Hedef Seçimi

Dijital Pazarlamada İlk Adım Doğru Hedef Seçimi

Dünyayı iki yıl boyunca etkisi altına alan pandemi dönemi, stratejik sektörlerle beraber dijital dönüşümün ve dijital pazarlamanın da önemini gösterdi. Bu süreçte, tüketiciye tepeden bakan ve belirli segmentlere hapseden pazarlama stratejileri işlevsiz hale geldi. Dijital dönüşümle birlikte daha fazla müşteri merkezli olmak ve müşteriye daha iyi bir deneyim sunmak ise işlerliğini artırdı. Rekabetin hiç olmadığı kadar yoğunlaştığı bu dönemde müşterinin ihtiyaçlarını verilerle iyi analiz edip, çözümlerle fark oluşturmanın anahtarı da dijital pazarlama oldu.

İTO’DAN WEBİNAR

Dijital dönüşümün pazarlama alanındaki yeniliklerini de üyelerinin gündemine getiren İstanbul Ticaret Odası, ‘Dijital Pazarlamanın Yeni Müşteri Kazanımına Etkileri’ konulu webinar düzenledi. Açılış konuşmasını İTO Yönetim Kurulu Üyesi Münir Üstün’ün gerçekleştirdiği, Oda’nın youtube kanalından canlı olarak yayınlanan webinarda; Huawei Kıdemli ADS Hesap Yöneticisi Hulusi Kurt ile Huawei Türkiye Ar-Ge Merkezi Petal Search Ortaklık ve İş Geliştirme Yöneticisi Baturay Pınarlı sunum yaptı. Online toplantıda hedef kitlenin doğru tespit edilmesi ve dijital platformlarda etkin mesaj verilmesi de anlatıldı.

 

BİLİNÇLİ TÜKETİCİ DÖNEMİ
 
İnternetin yaygınlaşmasının hem insanların davranış biçimlerini hem de pazarlama ve satışı kökten değiştirdiğini belirten İTO Yönetim Kurulu Üyesi Münir Üstün, şöyle konuştu: “Dijitalleşme öncesi müşterilerin satın alacakları ürünler hakkında bilgileri kısıtlıydı. Teknik özellikleri, fiyatı, ürünün rekabetten üstün yönlerini birebir satış elemanlarından öğrenirlerdi. Bugün ise tüketiciler satın alacakları hizmet ve ürünler hakkında neredeyse üreticiler ve pazarlamacılar kadar bilgi sahibi oldu.”

 

Haberin devamı için tıklayınız.